")); });
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 08.08.2020, 20:18

Загальноосвітня школа I-III ступенів №5 Козятинської міської ради Вінницької області

Меню сайту
Наше опитування
Ваш улюблений шкільний предмет:
Всього відповідей: 228
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Накази

 

Наказ №8-у від 25.06.2020 "Про зарахування учнів до 1-го класу на 2020-2021 н.р." /Word/Nakaz_pro_1_klas.docx

 

Наказ №63 від 30.04.2020 "Про проведення підсумкового оцінювання та організоване завершення 2019-2020 навчального року" /Word/Nakaz_63.docx

 

Наказ №66 від 06.05.2020 "Про продовження карантинних заходів" /Word/Nakaz_66.docx

 

 

                                                                                                                           НАКАЗ

24.04.2020                                                                                                       № 62    

Про продовження карантинних заходів

На виконання наказу управління освіти та спорту від 24.04.2020 року № 68 «Про продовження карантинних заходів» та з метою попередження поширення захворюваності на гостру респіраторну хворобу, спричинену коронавірусом COVID-19, протидії поширенню грипу та ГРВІ, локалізації епідемічного процесу й забезпечення стабільної епідемічної ситуації,

НАКАЗУЮ:

  1. Продовжити карантинні заходи з 25.04.2020р. по 11.05.2020р. включно.
  2. Призупинити роботу шкільних факультативів, курсів за вибором, гуртків на період тимчасового призупинення освітнього процесу.
  3. Обмежити проведення нарад, конференцій та засідань за участю великої кількості осіб (за можливості здійснювати їх з використанням засобів електронного дистанційного зв'язку).
  4. Заступнику директора з виховної роботи Вінніковій О.В. перенести на інші терміни проведення запланованих раніше масових, дозвільних, розважальних і спортивно-масових заходів та таких, які вимагають переїздів учасників освітнього  процесу.
  5. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Віннічук В.В. продовжити здійснювати у закладі дистанційне навчання, використовуючи інтернет-ресурси.
  6. Класним керівникам:
    1. Продовжувати роз’яснювальну роботу з батьківською громадськістю щодо правил безпечної поведінки дітей під час тимчасового призупинення освітнього процесу (у соціальних мережах, засобом телефонного зв’язку).
    2. Невідкладно інформувати адміністрацію школи про надзвичайні випадки з дітьми.
  7. Завгоспу школи Шолкову О.М.:
    1. Забезпечити режим роботи техперсоналу із запровадженням гнучкого графіку їхньої роботи.
    2. Забезпечити збереження системи життєзабезпечення (охоронного режиму) закладу.
    3. Здійснювати постійний контроль за використанням теплової енергії, обмежити використання електроенергії, води.
    4. Посилити заходи щодо охорони приміщення та збереження матеріальних цінностей.
    5. Забезпечити суворий контроль за входом громадян до закладу виключно у засобах захисту та після обробки рук дезінфікуючим розчином при вході.
    6. Забезпечити встановлення інформаційних знаків, табличок, обмежувальних стрічок про закриття дитячого та спортивного майданчиків, що знаходяться на території закладу освіти, на період карантину.
  8. Оплату праці здійснювати згідно з чинним законодавством.
  9. Відповідальний за сайт Мартинюк Т.В. розмістити даний наказ на сайті закладу.
  10. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор школи                                                   Г.Л.Кронівець

 

 

                                                                                                                                       НАКАЗ

25.03.2020                                                                                                    № 56    

Про організацію роботи закладу під час карантину

У зв’язку з подовженням карантинних заходів та з метою дотримування протиепідеміологічних вимог учасниками освітнього процесу,

НАКАЗУЮ:

  1. Встановити такий режим роботи педагогічних працівників:
    1. Педагогічним працівникам здійснювати свою діяльність щодо реалізації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій.
    2. Для здійснення обміну навчальним матеріалом застосовувати будь-які пристрої та інструменти, зокрема мобільний телефон, за допомогою якого можна організувати спільноту в соціальних мережах, мобільних додатках; використовувати в освітньому процесі асинхронне навчання через інтернет-ресурси та інші засоби дистанційної комунікації: дистанційне навчання, навчання на платформах соціальних мереж.
    3. У дистанційному режимі працювати відповідно до свого навантаження та розкладу уроків у закладі.
  2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Віннічук В.В.:
    1. Забезпечити розміщення вчителями навчального матеріалу на сайті закладу відповідно до розкладу уроків.
    2. Робочі години вчителя, який забезпечує дистанційне навчання учнів, обліковувати відповідно до навчального навантаження вчителя та розкладу уроків у закладі.
    3. Ознайомити вчителів з можливими варіантами здійснення оцінювання результатів навчання учнів.
  3. Затвердити заходи щодо виконання працівниками методичної та  організаційно-педагогічної роботи (Додаток 1).
  4. Завгоспу школи Шолкову О.М.:
    1. Забезпечити режим роботи техперсоналу із запровадженням гнучкого графіку їхньої роботи (Додаток 2).
    2. Забезпечити збереження системи життєзабезпечення (охоронного режиму) закладу.
    3. Здійснювати постійний контроль за використанням теплової енергії, обмежити використання електроенергії, води.
    4. Посилити заходи щодо охорони приміщення та збереження матеріальних цінностей.
    5. Забезпечити суворий контроль за входом громадян до закладу виключно у засобах захисту та після обробки рук дезінфікуючим розчином при вході.
  5. Відповідальний за сайт Мартинюк Т.В. розмістити даний наказ на сайті закладу.
  6. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор школи                                                   Г.Л.Кронівець

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Додаток 1

до наказу від 25.03. 2020 року № 56

Заходи

щодо виконання працівниками методичної

та організаційно-педагогічної роботи

  1. Учителям-предметникам:
    1.  Розробити індивідуальні плани професійного розвитку (самоосвіта, навчання на онлайн-платформах, вебінари, онлайн-конференції) з інформацією про результат, якого має досягти педагог після виконання плану.
    2. Забезпечити на період карантину виконання освітніх програм шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання.
    3. Навчання дистанційно проводити відповідно до свого розкладу уроків з обліком проведених занять.
    4. Щодня надавати відповідальним за шкільний вебсайт (Мартинюк Т.В., Діденко В.С.) інформацію із зазначенням теми уроку, домашнього завдання, посиланням на інтернет-ресурс.
  2. Керівникам шкільних методичних об’єднань дистанційно організувати спільноту (групу), де обговорювалися б нагальні освітні питання.

    Додаток 2

    до наказу від 25.03. 2020 року № 56

    Режим роботи техперсоналу закладу

    на період карантинних заходів

    № п/п

    ПІБ

    Графік роботи

    1

    Іванова Г.А.

    Пн.-Пт. (дистанційно)

    2

    Рогалевська Н.І.

    Пн.-Пт. (дистанційно)

    3

    Шолков О.М.

    Пн.-Пт. 8:00-12:00 

    4

    Качула В.С.

    Пн.-Пт. 8:00-12:00 

    5

    Процюк Т.А.

    Пн.-Пт. 9:00-13:00

    6

    Чубата Т.В.

    Пн.-Пт. 9:00-13:00

    7

    Семенюк А.В.

    Пн. 07:00-13:00

    8

    Могильна К.В.

    Пн. 13:00-19:00 Вт.-Пт. (дистанційно)

    9

    Лосіцька Л.С.

    Вт. 07:00-13:00 Ср. 13:00-19:00

    10

    Котик Г.С.

    Вт. 13:00-19:00 Чт. 07:00-13:00

    11

    Корнійчук Г.О.

    Ср. 07:00-13:00 Пт. 13:00-19:00

    12

    Кирій С.В.

    Чт. 13:00-19:00

    13

    Осьмірко Т.В.

    Пт. 07:00-13:00

    14

    Лобанчук В.А., Шахнін Е.А.

    19:00-07:00

    15

    Салінко К.В.

    Сб., Нд. 07:00-19:00

     

 

 

 

 

НАКАЗ

12.03.2020                                                                                                    № 54    

Про призупинення навчання

На виконання наказу управління освіти та спорту від 12.03.2020 року № 59 «Про призупинення навчання в закладах освіти міста» з метою попередження поширення захворюваності на гостру респіраторну хворобу, спричинену коронавірусом COVID-19, протидії поширенню грипу та ГРВІ, локалізації епідемічного процесу та забезпечення стабільної епідемічної ситуації на території міста,

НАКАЗУЮ:

  1. Призупинити освітній процес у закладі з 13.03. по 03.04.2020 року.
  2. Призупинити роботу шкільних факультативів, курсів за вибором, гуртків на період введення карантинних заходів.
  3. Заступнику директора з виховної роботи Вінніковій О.В. перенести на інші терміни проведення запланованих раніше масових, дозвільних, розважальних і спортивно-масових заходів та таких, які вимагають переїздів учасників освітнього  процесу.
  4. Обмежити проведення нарад, конференцій, методичних об’єднань  та засідань  (за можливості здійснювати їх з використанням засобів електронного дистанційного зв'язку).
  5. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Віннічук В.В. на період карантину організувати у закладі дистанційне навчання, використовуючи інтернет-ресурси.
  6. Педагогічним працівникам:
    1. Перейти на дистанційну форму роботи.

З 18.03.2020 року

    1. Використовувати в освітньому процесі асинхронне навчання через інтернет-ресурси та інші засоби дистанційної комунікації: дистанційне навчання, навчання на платформах соціальних мереж.
    2. Скласти плани роботи з учнями щодо використання інтернет-ресурсів.
  1. Класним керівникам:
    1. Провести позапланові інструктажі з безпеки життєдіяльності та охорони праці з учасниками освітнього процесу.

12.03.2020 року

    1. Організувати роз’яснювальну роботу з батьківською громадськістю щодо правил безпечної поведінки дітей під час тимчасового призупинення освітнього процесу.
    2. Невідкладно інформувати адміністрацію школи про надзвичайні випадки з дітьми.
  1. Адміністрації школи чергувати відповідно до графіку.
  2. Медичній сестрі Рогалевській Н.І. забезпечити використання дезінфікуючих засобів у закладі під час карантину.
  3. Завгоспу школи Шолкову О.М.:
    1. Скласти  індивідуальний графік роботи кожного техпрацівника.
    2. Організувати щоденну роботу техперсоналу за такими напрямками:
  • забезпечення санітарно-гігієнічних умов у закладі;
  • дезінфекція приміщень;
  • упорядкування території закладу.
  1. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор школи                                                   Г.Л.Кронівець

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2020
    uCoz